Zarejestruj
się u nas lub też
zaloguj
, jeśli posiadasz już konto.
Forum Klan Takeda Strona Główna
->
Wszystko o Battle Realms
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Ogłoszenia
----------------
Regulamin
Battle Realms
----------------
Jednostki
Wszystko o Battle Realms
Klan Takeda
----------------
Zebrania
Formalności
Taktyki, Strategie
Historia klanu
Członkowie klanu
Rada Klanu
Twórczość
----------------
Opowieści
Hyde Park
----------------
Offtopic
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Serpentes
Wysłany: Śro 20:38, 19 Lis 2008
Temat postu:
To błąd mówić, że w 1.50 nie ma żadnych zmian, choć zmiany te obejmują w większości jednostki, np. jedne są nieco ulepszone, tj. Ronin czy Samuraj, któremu w 1.10 muszkiety zabierały bardzo dużo HP, w 1.50 jest już trochę lepiej, a nie które są ciut osłabione, np. Zymeth.
Jeśli chodzi o Ying/Yang : Racja, wystarczyło zrobić armię wojowników Kabuki z oślepiającym pyłkiem, pójść z tym na wroga i już mamy koło 50 pkt. Ying/Yang.
[DR]AreK
Wysłany: Śro 19:19, 19 Lis 2008
Temat postu:
Małe sprostowanie WOTW to 1.50Q, ale 1.50Q to nie WOTW:P 1.xxx to aktualna wersja patcha gry, BattlePack aktualizujący grę do v. 1.50Q wyszedł wcześniej niż dodatek, dlatego WOTW był już wydany w v. 1.50Q.
Nie można mówić, że 1.50Q nic nie zmienia, bo jednak zmienia m.in. zredukowane zostało nabywanie Yin/Yang w obrębie własnej bazy, zmniejszenie o 50% szansa na zrzucenie z konia, zwiększony czas trwania Ostrza Yang dla Samuraja, Bracia z klanu Lotosu nie mogą już wejść na strażnice, nie można zrobić już tricku z wieloma Nekrami itd.
Co do spolszczenia najprostszym sposobem tłumaczenia jest użycie Hex Edytora. Jest to jednak żmudna robota i czasochłonna, bo wyrazy tłumaczone muszą mieć tako samą długość.
Miłek
Wysłany: Nie 16:36, 16 Lis 2008
Temat postu:
Także musicie zrozumieć że jeśli ktoś mówi 1.50 to nie oznacza że to Wotw, ponieważ jest poprawka 1.50j (bodajże) do zwykłego BR ... Wotw to 1.50q
Berserker
Wysłany: Nie 14:07, 16 Lis 2008
Temat postu: ...
Jesli chodzi o roznice miedzy 1.10 a 1.50 to nie ma zadnych.
Tzn sa tam wprowadzone poprawki, ale to jest w swerze kodowania, zadnych zmian w samej grze nie ma (widac to np. na trybie multi, gra nie siada tak czesto jak na 1.10).
Dopiero WotW wprowadza nowa kampanie, jednostki... ale wg mnie nie ma zadnych zmian w grafice (no moze: "mapki zimowe", ale to sa tekstury, dodano je tylko)... i grywalnosci tez nie zwieksza, ewentualnie przedluza zywotnosc gry.
Co do spolszczenia... mialem juz, amatorskie do bolu, polowa jednostek po polsku, druga po angielsku. Tak samo z budynkami. Tylko menu bylo poprawnie popolsku i kampania Kenjego. Jak ktos chce to moge poszukac na necie i umiescic, ale przez neta nie pogracie bo zaraz "synchro" wyskakuje.
Pozdrawiam, Berserker.
PinkPanter10
Wysłany: Nie 0:30, 16 Lis 2008
Temat postu:
1.50 :
- kampania Wilka
- nowe jednostki
- upiększona grafika
- lepsza grywalność
Zajonc
Wysłany: Sob 23:10, 15 Lis 2008
Temat postu: 1.10j a 1.50q
Czym się różni 1.50 od 1.10??? Bo ja wiem tylko tyle że nie da się między sobą połączyć jak się ma inne wersje i tylko tyle???
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
(C) 2001, 2005 phpBB Group
Theme TeskoRed created by
JR9
for
stylerbb.net
&
Programosy
Regulamin