Autor |
Wiadomość |
Dargon |
Wysłany: Śro 19:57, 25 Gru 2019 Temat postu: |
|
Necromancer
- Tworzy trzy widma
- Tworzy zombie z trupów
- Jest wytrzymały
- Dobrze się bije |
|
|
Zemathor |
Wysłany: Pon 19:24, 08 Lut 2010 Temat postu: |
|
Hardy to ja nie jestem, przeciwnie robię to co mi każą. Gdybyś zobaczył mojego brata to byś wiedział, kto to hardy xD.
Tak poza tym, może z każdego klanu wypiszę ulubioną jednostkę:
- Smok - Włócznik i łucznik,
- Lotos - Nieczysty,
- Wąż - Zombie,
- Wilk - Druidka. |
|
|
Serpentes |
Wysłany: Nie 19:32, 07 Lut 2010 Temat postu: |
|
Ha ;> ! Patrzcie jaki hardy... Nigdy ze mną nie grał, a dychę chce stawiać na moją zgubę...To mi się podoba
Możemy kiedyś zagrać. Przyda się parę groszy. |
|
|
Zemathor |
Wysłany: Nie 17:32, 07 Lut 2010 Temat postu: |
|
Heh, Serpentes mam jeszcze inne taktyki, których nie zdradzę xD .
Postawiłbym, no z 10 zł, że w pojedynku Smok (ja) kontra Lotos (ty) ja bym wygrał.
EDIT: Możemy zagrać. Podaj mapę, czas (od poniedziałku do czwartku odpada) i swój adres IP, żebym mógł wpisać.
Jeden warunek: ty lotosem grasz, ja smokiem.
EDIT2: Tak przy okazji w BR (battle realms) możesz być lepszy ode mnie, ale w BW (tajny skrót do gry) na pewno nie. |
|
|
Serpentes |
Wysłany: Nie 14:00, 07 Lut 2010 Temat postu: |
|
Nie tak łatwo Nas zadziwić
Fakt, potrafią namieszać, ale taki układ jednostek ma sporo wad. Za mało uniwersalne, ponieważ o ile na Węża byłoby to całkiem niezłe, to Lotosa już nie za bardzo. Poza tym wirujące włócznie zabierają dużo staminy. Wystarczy użyć BG Vetkina, albo szermierza i całą taktykę szlag trafi. No i nie zapominajmy, że są to jednostki "pierwszej generacji", więc nie są zbyt wytrzymałe, trzeba by zatem dodać oprócz ulepszeń parę Gejsz, najlepiej na koniach. |
|
|
Zemathor |
Wysłany: Pią 20:35, 05 Lut 2010 Temat postu: |
|
Może was zdziwię, ale ja zawsze szkolę tylko łuczników i włóczników bo tani są i silni po wszystkich upgrade'ach.
Zwłaszcza po Wirującej włóczni (5 włóczników) Ogłuszającym Ciosie (10 włóczników) i Ognistych strzałach (5 łuczników). |
|
|
Gość |
Wysłany: Nie 10:52, 01 Mar 2009 Temat postu: |
|
W sumie racja, ja jednak sprawdziłem że lepsze są leafki.
Tak samo jak Serpentes, mam ogrooomny love do kanonierów - nikt tak stolbu nie rozwala jak oni |
|
|
Serpentes |
Wysłany: Sob 18:22, 28 Lut 2009 Temat postu: |
|
Cytat: | Potem w zanadrzu nalezy miec okolo 10 kuszników (tych co strzelają... leaf disciple nie wiem jak to po polsku chyba Liść Czegośtam haha) i ciąć tych dystansów ślepych |
lepsi będą magowie. |
|
|
Gość |
Wysłany: Sob 10:00, 28 Lut 2009 Temat postu: |
|
Dla mnie Nieczyści :S bezbłędne seppuku (czasowe oślepienie) najlepiej dawać ich na wieże, bo jak rozwala wiezyczke nikim innym sie nie zajma tylko nieczystym. Potem w zanadrzu nalezy miec okolo 10 kuszników (tych co strzelają... leaf disciple nie wiem jak to po polsku chyba Liść Czegośtam haha) i ciąć tych dystansów ślepych |
|
|
Rydziu |
Wysłany: Pią 15:40, 06 Lut 2009 Temat postu: |
|
moją ulubioną jednostką jest szermież
-szybki
-dobry na rush
-z ulepszeniami ma dobry atak
-z ulepszeniami ma dosyc duzo HP
-,,frajerstwo''
Poszukuje graczy co chetnie by pograli, na wersji 1.10j (nie WotW)
gram codziennie, kontakt:
GG 12254922
KOM 728856788 |
|
|
Zajonc |
Wysłany: Wto 0:06, 11 Lis 2008 Temat postu: |
|
Z tym Akolitą to masz racje ale może byś tak wrócił ? |
|
|
Sejbr |
Wysłany: Pon 23:11, 10 Lis 2008 Temat postu: |
|
Najlepsi i tak zostają bezszelestny i akolita ostrza:P |
|
|
Houtken |
Wysłany: Pon 11:57, 04 Sie 2008 Temat postu: |
|
@ Faktycznie dość długo się szkoli. Potwór to już potencjał, szczególnie w łupkowej zbroi, lub posiadający przemianę w Wilkołaka, gdzie otrzymuje nowe życie. Chociaż bug z wilkami, które po przemianie nas atakują jest irytujący. Ogółem Berserker śmiesznie wygląda, bo chuderlak, ale w ramach rekompensaty jest to Terminator . Mam ostatnio sentyment do kulomiotów, ja pindole, nikt nie pali tak budynków, jak Oni. |
|
|
Yakuziii |
Wysłany: Śro 21:03, 25 Cze 2008 Temat postu: |
|
ja bym tez zaliczył tutaj potwora może nie jest taki dobry ale w zbr to nawet 4 pod rząd zabije i jak każda jednostka wilka ładuje pkt życia do końca a nie jak inne klany tylko 75%
no podsumowując zalety:
-dobry atak
-szybko biega
-no wytrzymałość nawet dobra
-w zbr. duża odporność na ataki
wady ;/ :
-jak dla mnie jest wada u niego tylko to ze długo go trzeba robić bo to 3 poziom ulepszenia jednostek |
|
|
Serpentes |
Wysłany: Nie 12:25, 15 Cze 2008 Temat postu: |
|
Szermierz.
-szybki
-dość wytrzymały
-całkiem mocny atak
-świetny na rush
-fajne ulepszenia
-przydatne BG |
|
|
Sejbr |
Wysłany: Sob 22:57, 14 Cze 2008 Temat postu: |
|
Nawiedzeni- nawet bez ulepszenia są dobrzy, zwłaszcza atak na grupę (obr obszarowe). po 4 ulepszeniach i umiejętności zmartwychwstania walczą jako ulepszone dwie jednostki, powiększając tym samym limit o niewidoczne pkt.
Jedyna wada to ze nawet po ulepszeniu są wolni jak ślimaki. |
|
|