Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zajonc
Jeździec
Dołączył: 27 Kwi 2008
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 23:10, 15 Lis 2008 Temat postu: 1.10j a 1.50q |
|
Czym się różni 1.50 od 1.10??? Bo ja wiem tylko tyle że nie da się między sobą połączyć jak się ma inne wersje i tylko tyle???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
PinkPanter10
Jeździec
Dołączył: 28 Maj 2008
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Haynau
|
Wysłany: Nie 0:30, 16 Lis 2008 Temat postu: |
|
1.50 :
- kampania Wilka
- nowe jednostki
- upiększona grafika
- lepsza grywalność
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PinkPanter10 dnia Sob 23:33, 14 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Berserker
Daimyo
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Władysławowo
|
Wysłany: Nie 14:07, 16 Lis 2008 Temat postu: ... |
|
Jesli chodzi o roznice miedzy 1.10 a 1.50 to nie ma zadnych.
Tzn sa tam wprowadzone poprawki, ale to jest w swerze kodowania, zadnych zmian w samej grze nie ma (widac to np. na trybie multi, gra nie siada tak czesto jak na 1.10).
Dopiero WotW wprowadza nowa kampanie, jednostki... ale wg mnie nie ma zadnych zmian w grafice (no moze: "mapki zimowe", ale to sa tekstury, dodano je tylko)... i grywalnosci tez nie zwieksza, ewentualnie przedluza zywotnosc gry.
Co do spolszczenia... mialem juz, amatorskie do bolu, polowa jednostek po polsku, druga po angielsku. Tak samo z budynkami. Tylko menu bylo poprawnie popolsku i kampania Kenjego. Jak ktos chce to moge poszukac na necie i umiescic, ale przez neta nie pogracie bo zaraz "synchro" wyskakuje.
Pozdrawiam, Berserker.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Miłek
Daimyo
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: zza rzecza
|
Wysłany: Nie 16:36, 16 Lis 2008 Temat postu: |
|
Także musicie zrozumieć że jeśli ktoś mówi 1.50 to nie oznacza że to Wotw, ponieważ jest poprawka 1.50j (bodajże) do zwykłego BR ... Wotw to 1.50q
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
[DR]AreK
User
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Serpentholm
|
Wysłany: Śro 19:19, 19 Lis 2008 Temat postu: |
|
Małe sprostowanie WOTW to 1.50Q, ale 1.50Q to nie WOTW:P 1.xxx to aktualna wersja patcha gry, BattlePack aktualizujący grę do v. 1.50Q wyszedł wcześniej niż dodatek, dlatego WOTW był już wydany w v. 1.50Q.
Nie można mówić, że 1.50Q nic nie zmienia, bo jednak zmienia m.in. zredukowane zostało nabywanie Yin/Yang w obrębie własnej bazy, zmniejszenie o 50% szansa na zrzucenie z konia, zwiększony czas trwania Ostrza Yang dla Samuraja, Bracia z klanu Lotosu nie mogą już wejść na strażnice, nie można zrobić już tricku z wieloma Nekrami itd.
Co do spolszczenia najprostszym sposobem tłumaczenia jest użycie Hex Edytora. Jest to jednak żmudna robota i czasochłonna, bo wyrazy tłumaczone muszą mieć tako samą długość.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Serpentes
Daimyo
Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 222
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 20:38, 19 Lis 2008 Temat postu: |
|
To błąd mówić, że w 1.50 nie ma żadnych zmian, choć zmiany te obejmują w większości jednostki, np. jedne są nieco ulepszone, tj. Ronin czy Samuraj, któremu w 1.10 muszkiety zabierały bardzo dużo HP, w 1.50 jest już trochę lepiej, a nie które są ciut osłabione, np. Zymeth.
Jeśli chodzi o Ying/Yang : Racja, wystarczyło zrobić armię wojowników Kabuki z oślepiającym pyłkiem, pójść z tym na wroga i już mamy koło 50 pkt. Ying/Yang.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Serpentes dnia Śro 20:39, 19 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|